maandag 24 december 2007

Tourguide Mike.

Disneyworld kan heel druk zijn. En er zijn veel , heel veel attracties die we het liefst allemaal bezoeken. Nu weten we van de vorige keer dat het op dinsdag druk kan zijn in een park terwijl het de volgende dag rustig is.

Het is natuurlijk fijn om dit soort dingen van tevoren te weten, en dus je bezoekdagen zo te plannen zodat ze op een dag vallen dat er geen bijzondere drukte te verwachten is.

Dit is afhankelijk van vele variabelen, zoals "extra magic hours" voor resort gasten, geen of juist en een avondopenstelling , wel of geen parades en diverse andere zaken. Dat kun je natuurlijk alleemaal zelf uit gaan zoeken maar natuurlijk is er een amerikaan die daar geld in ziet en dat voor je wil doen. Tegen betaling uiteraard, want hey, het is wel de USA nietwaar ? Zie daar Tour Guide Mike !!

Een verdraaid handige site met enorm nuttige tips over wat wel en wat niet te doen als je alles wilt zien zonder lang te hoeven wachten. Ik ben dus lid geworden, natuurlijk met gebruikmaking van een kortingscode welke ik van 1 van de fora heb gehaald en wat weer een paar dollars scheelde, ik moet tenslotte mijn reputatie hoog houden. Ach, die 19 dollar lijkt me erg goed besteed.

Eind mei weten we of deze dollars echt goed besteed zijn .......

Geen opmerkingen: