zaterdag 26 april 2008

Dag 1 : Zaterdag 26 april

Deze ochtend om 6 uur opgestaan. Ik heb bij Gijs op de kamer geslapen , Leonie bij Myrthe , Yvonne bij Teun , Peter bij Kees & Pien. Lekker gedouched , daarna de koffers weer in de auto en ontbijten. Leonie meldde nog even dat ze het idee had dat ze op een hunebed had geslapen ......

Toen we weg reden bij het hotel begon Peter te toeteren en te gebaren , bleken we een lekke band te hebben. Deze binnen 10 minuten vervangen en door naar het vliegveld. Nu maar hopen dat we op de terugweg de banden heel houden.

Op het vliegveld liep alles soepel , even zoeken maar alles was snel gevonden. Inchecken was en eitje en ook de security checks liepen snel door. Toen we bij de gate kwamen hadden we alle checks gehad en moesten er 2 naar de WC. Die waren er dus niet in dat gebied en dus moet je dan terug, weer door de checks en daar hadden we geen zin in , dan maar ophouden tot we geboard hebben.





Boarden begon om ongeveer half 11 . Mooi vliegtuig , leren stoelen en beduidend meer beenruimte dan bij bv Martinair. Ook nog een schermpje in de stoel voor je , dus iederen kan zelf kiezen wat ie kijkt. Redelijk eten en ze zijn ruim met het drinken. Prima dus ! Door gunstige omstandigheden waren we dik 3 kwartier eerder dan gepland in Philadelphia.





Die 3 kwartier waren we zo weer kwijt door Homeland Security die zoals het hoort ruimschoots de tijd namen voor ons en vooral voor de mensen die voor ons in de rij stonden. Uiteindelijk waren we prima op tijd bij de gate voor de vlucht naar Orlando.




Skyline Philadelphia





De vlucht vertrok iets te laat omdat we in de file stonden op de startbaan maar lande ondanks wat fijne turbulentie volgens schema in Orlando.

Aangezien dit via het gratis WLAN op MCO verstuurd kon worden en ik niet weet of en wanneer ik weer access heb , heb ik geen idee of en wanneer u weer van ons hoort.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor alle zekerheid een tweede bericht.
Ik heb gelezen dat jullie goed zijn aangekomen behoudens de lekke band.
Bij controle zag ik dat mijn reactie niet doorgekomen was, maar misschien ben ik ongeduldig.
Wij hhopen dat jullie een goede vakantie zullen hebben in Gods Own Country
Hartelijke groeten
Corry en Huib

Anoniem zei

hey roy, leuk man dat je e.e.a. zo laat weten!

Heel veel plezier daar in de States!

ps. heb je nog ruimte in de bagage op de terugweg......?

groetjes
Marc