dinsdag 6 mei 2008

Dag 11 : dinsdag 6 mei

Deze dinsdag zijn we bij Sea world geweest. We begonnen bij Kraken, waar Gijs helaas tot zijn grote verdriet 2 inch tekort kwam, Kees mocht wel..... Dat betekende tranen.

Dat kwam later wel goed, want omdat we vroeg waren konden ze daarna 3x achter elkaar in Journey to Atlantis, een combinatie van wildwater baan waarin je eens echt nat wordt en een achtbaan, erg leuk !







Daarna de diverse shows en presentaties afgelopen waaronder de orca show met Shamu, Wild Arctic met ijsberen en de haaien en pinguins paviljoenen.






Uiteindelijk zijn we ook in Shamu's harbour terechtgekomen waar allerlei waterspeeltjes zijn. Omdat Gijs en Kees erg nat waren geworden liep Gijs in zijn onderbroek en Kees zonder shirt. Toen ze bij de achtbaan kwamen werd hen te verstaan gegeven dat dat echt niet kon en ze zo niet welkom waren. Dit muisje had bij het verlaten van het park nog een staartje, ze werd opgewacht door de "law" , zie onderstaande foto ...........




's Avonds zijn Leonie, ik , Myrthe & Pien nog even naar Epcot geweest om het vuurwerk te bekijken en de attractie in de bol bij de ingang te doen. Tegen 22:15 waren met 2 uitgeputte kleine dames weer thuis.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind ze niet erg begripvol in die parken. Het lijkt me logisch dat de parkleiding waar een wildwaterbaan is kleren nat worden.
Erg preuts hoor als je dan kleine kinderen niet toelaat in hun blote bast.
Zijn er nog pretparken die jullie niet bezocht hebben?
Die foto met de politieauto is toch hoop ik door jou in scene gezet anders snap ik er niets meer van.
Nog veel plezier in de rest van de vakantie.
Hartelijke groeten
Corrie en Huib

Anoniem zei

Gelieve in de eerste zin achter "waar een widwaterbaan is" te lezen "kan verwachten"
Sorry voor de kromme tekst.
M.v.g.
Huib

Anoniem zei

Meuss,

Zeer leuke site !! Ik zie dat jullie fantastisch vermaken. Ik heb nog een kleine opdracht voor je met het oog op het komende Oktoberfest. Lees daarvoor even je Email.

Der Reiseleiter

Anoniem zei

He Broer en aangetrouwde zus,

Het verzoek van de inheemse hengelose bevolking, of jullie nog boodschappen moeten hebben voor de thuis komst en zo ja, wat dan?

Mail of sms maar.

Groeten Broertje