donderdag 8 mei 2008

Dag 12 : woensdag 7 mei

Na gisteren Sea World en voor een select gezelschap Epcot, stond vandaag een halve rustdag op het programma. Peter en Yvonne zijn in de ochtend nog even wezen shoppen, de rest is tot 4 uur thuis bij het zwembad gezeten.



Om 4 uur zijn we vertrokken naar het Magic Kingdom om nog wat attracties te doen (we hebben vrijwel heel Tomorrow Land "gedaan") en naar de spectaculaire dagafsluiting "Wishes" te gaan kijken. Dit was pas om 21:00 uur en omdat dan ineens iedereen naar huis moet was het druk, we zijn met de boot naar de parkeerplaats gegaan en waren pas tegen half 11 thuis.









Daarna was er nog een knagend hongergevoel dus ik ben even naar de Wendy's gereden en heb daar voor iedereen de hamburger met de naam "Baconater" uitgezocht. Dat ding doet zijn eer aan, want het termineert je honger per direct. Man wat een calorienbom......

1 opmerking:

Anoniem zei

Jullie hebben volgens mij alle pretparken van Florida gezien.
De inkopen zijn ook gedaan dus kan de reis terug naar Nederland met en voldaan gevoel ondernomen worden.
Ik zou de laatste dagen maar genieten van het privé-zwembad als ik jullie was.
Hebben jullie directies een speciaal vakantie afkick programma? Want dat hebben jullie volgens mij wel nodig.
Hartelijke groeten
Corrie en Huib