donderdag 1 mei 2008

Dag 5 : woensdag 30 april + foto's online !

Vanmorgen heb ik Yvonne en Leonie al opt ijd (9:30) afgezet bij de Florida Mall, ze mochten een dagje van de ketting. Op de terugweg heb ik bij de Nike outlet een paar Nike Air schoenen voor 30 dollar gehaald. Daarna even bij de Publix aan de Ronald Reagan parkway een flinke doos verse donuts gescoord voor maar 6 dollar en daarmee de kinderen blij gemaakt.



Peter en ik wilden met de kinderen vandaag naar de Jungle midgetgolf aan de US 192, een erg leuke en mooie baan, maar wel vol in de zon, dus we zijn goed rood nu. Vlak voor vertrek besloot Teun echter te klooien met het slot van de slaapkamer van Peter en Yvonne, waardoor de deur ineens op slot zat en niet meer te openen was. Het verbouwen van een pincet tot schroevendraaier had het gewenste resultaat en een half uur later dan gepland konden we midgetgolfen.



Tegen half 3 is Peter met de kinderen richting huis gegaan, en ik naar de Mall om de dames op te halen. De dames op hun beurt hebben de catering voor de BBQ van vanavond gedaan.




Vanavond om foto's te bekijken even de laptop buiten gezet, en ineens had ik internet, er blijtk ergens hier een zwak netwerkje via Verizon te hangen dat open staat. Dus nu ook foto's er bij geplaatst en er komt zo ook een filmpje van het uit op youtube beschikbaar.

Ook heb ik nu de reacties op het blog kunnen lezen, bedankt allemaal ! Op de vraag over het weer, elke dag tot nog toe minimaal 28 graden gehaald met uitschieters naar 32 graden. Heerlijk weer dus !

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb jouw film en foto's bekeken.
De foto's zijn leuk en de film laat zien dat jullie huurhuis groot en redelijk ingericht is. Dit laatste i.t.t. wat ik via de makelaar zag met die guirlande gordijnen.
Het geluid is bij mij niet om aante horen maar dat ligt aan mijn computer en daar is niets aan te doen.
Genieten jullie maar verder en tot ziens
Hartelijke groeten
Corrie en Huib