zondag 4 mei 2008

Dag 8 : zaterdag 3 mei

Een autorit van een kleine 2 uur bracht ons vandaag via downtown Tampa naar Clearwater beach. Een schitterend wit schelpenzand strand, zeg maar "Bounty strand" . We hebben er vijf uur doorgebracht op gehuurde strandstoelen en deels onder de gehuurde parasols. Parkeren kon dichtbij en goedkoop, echt goed voor elkaar daar. Het water van de golf van Mexico is heerlijk warm en ook helder.




Terwijl ik in de strandstoel lag werd ik op de hoogte gehouden van het wel en wee van FC Twente op bezoek in Breda, dank daarvoor ! Op naar Amsterdam :D

Vanavond uit eten geweest bij een Italiaan aan de US 27, we hebben allemaal maar de kleine (12") pizza genomen, er werd getwijfeld over de 14" . Maar goed dat we dat niet gedaan hebben, want niemand heeft meer dan 3/4 van de pizza opgegeten, man wat waren die krengen "Amerikaans" belegd..... En dan te bedenken dat ze ook nog 16" en 18" te krijgen zijn. Maar belangrijker was dat ze lekker waren !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Graag gedaan hoor die smsjes, als compensatie heb ik een zak wokkels bij je uit de kast getrokken. Overigens hoop ik dat je de T-shirts een beetje op de groei koopt gezien de comsumptie van dergelijke pizza's.

Grtn Aran

Anoniem zei

Gisteren hadden jullie dus een luie dag.
Corrie en ik zijn naar Maastricht geweest antiek- en curiosamarkt bezocht.
Corrie heeft een ketting van half?-edelstenen met een zilver slotje gekocht.
Zo'n ketting had ze in Mexico willen kopen maar heeft dat vergeten. Omdat ze dat altijd jammer gevonden heeft en nu zomaar zo'n ketting zag liggen, heeft ze hem gescored voor weinig geld.
In de air-conditioned trein terug werden we zowat geroosterd.
De ventilatoren deden het wel, maar ik verdenk er de NS van, dat ze geen freon in de compressor hebben gedaan. Dan wordt er alleen maar rondgepompt. Dat scheelt weer in energiekosten.
Nog veel vakantieplezier
Hartelijke groeten
Corrie en Huib